بعد از مدتها تصمیم گرفتیم یه تکونی به خودمون بدیم و با قله "فدلک شوشتر" شروع کردیم.

روز پنجشنبه 1393/12/14 به اتفاق سه تا از دوستان تصمیم گرقتیم به سمت شوشتر بریم و بر بام این شهر "کوه فدلک" گام بگذاریم. ساعت 5:45 صبح از اهواز حرکت کردیم و ساعت 7 صبح به شوشتر رسیدیم. پس از عبور از روستای "پیر دالو" (به معنی پیرزن) به دامنه کوه فدلک رسیدیم. ساعت 7:50 صعودمون رو شروع کردیم و بعد از 45 دقیقه بالای قله بودیم. در مسیر با دوستان کلی گفتیم و خندیدیم. البته به لطف آقای هادی آقایی و اسپیکر مبارکشون (JBL)مسیر صعود رو با صدای استاد شجریان طی کردیم.

فدلک کوهی است از رشته‌کوه‌های زاگرس. این کوه در شمال شرقی شهر شوشتر قرار دارد. بین کوه کوشکک و فدلک، تنگه‌ای زیبا و بزرگ بنام تنگ عقیلی است که رودخانه کارون از آن عبور کرده و وارد جلگه خوزستان می‌شود.ارتفاع بلندترین نقطه فدلک از سطح دریا ۳۵۰ متر است.

نفرات صعود کننده در این برنامه:

صادق جلیلی (جلودار) ، هادی آقایی،احسان کمایی و اینجانب علی حیدری(عقبدار).

از سمت چپ:صادق جلیلی-احسان کمایی-هادی آقاییاز سمت چپ:صادق جلیلی-احسان کمایی-هادی آقایی

از سمت چپ: احسان کمایی-صادق جلیلی-علی حیدریاز سمت چپ: احسان کمایی-صادق جلیلی-علی حیدری

از این صحبتاااااااااااااااا   :-)از این صحبتاااااااااااااااا   :-)

نزدیک قله

برای عکس سلفی منوپاد نداشتیم،مجبور شدیم از بند باتون استفاده کردیم

اینم یه عکس تبلیغاتی برای شرکت JBL

اینم یه صبحانه خوشمزه برای گروه همیشه در صحنه ی "ایران زمین" .......

کلا برنامه برای همین موضوع بود. والا بوخودا......

مسیر فرود......

فرود

خوشبختانه طبق زمانبندی ،ساعت 12 ظهر به اهواز رسیدیم.گاوچران

از همه گروه تشکر میکنم که باعث شدن برنامه رو اجرا کنیم و آخر هفته خوبی رو داشته باشیم.تشویقتشویق